A világhírű marketingesnek, Russell Brunson-nak tulajdonítják azt a mondást, hogy „a kész jobb, mint a tökéletes!”
Ez az üzenet azt jelenti, hogy időnként nem érdemes a dolgokat túlgondolnod, inkább törekedj arra, hogy a munkád eredménye működjön, az embereknek segítséget jelentsen (még a maga tökéletlenségében is), minthogy folyamatosan farigcsálod, és mikorra elkészülnél, talán már idejétmúlttá válik.
Főképp azoknak a maximalistáknak is szól, akik nagyon nagy elvárásokat fogalmaznak meg saját magukkal kapcsolatban.
Azonban a címben lévő kérdés nem „tökéletes”, hanem „kiváló” termékre utal. Erre pedig még akkor is érdemes törekedni, hogyha beletörődünk, hogy a termékünk nem lesz tökéletes.
Az egyik videójában Brendon Burchard feltette a kérdést: „Mi a különbség a jó és a kiváló termék között?” A válasz így hangzik: „4 hét.”
Ha tehát nem vagy elégedett a „kész”-szel, akkor adj magadnak még 4 hetet, amíg előállítod a kiváló termékedet.
És hogy mit csinálj ebben az időszakban?
Mutasd meg az ügyfeleidnek; kérj tőlük visszajelzéseket; beszélj róla, és finomítsd a kommunikációját; ossz meg belőle részleteket – ezzel a kíváncsiságot is növelni tudod…
Éljen a kiválóság!
P.S: Azonban a jóból kiválóvá válás időszakát kalkuláld bele a gyártási szakaszba, azaz a „jó termék” határidejét is ütemezd be – pontosabban tedd előbbre a véghatáridőnél, miközben meghatározod a projekt paramétereit!