Őrültségnek hangozhat a címben szereplő kijelentés, főként, hogy hetek-hónapok óta erről blogolok, de várj, azonnal érthetővé teszem!
Az első magyarázat inkább praktikus: ma Magyarországon a szakértőt könnyen összekeverik a szakemberrel, aki inkább építkezéshez, ingatlanok karbantartásához kapcsolódó fizikai munkából él. Az angolban használt „expert” kifejezés nem elsősorban a fizikai munkához, hanem sokkal inkább szellemi tevékenységhez kapcsolódik; azaz olyan személyről van szó, aki szaktekintéllyé avanzsált, és tanítja, illetőleg edukálja a szolgáltatókat, valamint a vevőket is a piaci szabályszerűségek betartására.
A második viszont inkább elméleti: nem érdemes ugyanis összekeverni a célt az eszközzel. Feltételezem, hogy valójában nem a szakértővé válás a célod, hanem a benne rejlő lehetőségek kiaknázása, amihez eszközként szolgál. Igaz?
Nos, ezért a jövőben tekints úgy Te is, hogy a szakértői brandépítés által valójában a neki köszönhető előnyökhöz szeretnélek téged eljuttatni, így amikor szakértővé válásról beszélek, akkor a mögötte lévő előnyökről lesz szó:
- Kikerülsz az árversenyből;
- Könnyebb értékesítés, ami által több, minőségi ügyfelet szerzel;
- A legjobbak akarnak veled együtt dolgozni;
- A konkurenseid közös együttműködést szeretnének veled kötni.
Merthogy ez a szakértő igazi előnye. Szóval akkor folytatjuk? J
Ahogy ígértem a hét során, a videóban szó esett a „Követőből véleményvezér” c. könyvről is, amelynek a bemutatóját jövő héten szerdán (június 13-án) este 7 órakor tartom.
Itt tudsz regisztrálni, hogyha szeretnél részt venni az ingyenes webináron!
További szép vasárnapot kívánok!