Te rendszeresen blogolsz? Hogyha nem, akkor tudd, hogy egy óriási ziccert hagysz kihasználatlanul. Függetlenül, hogy milyen típusú vállalkozásod van (gyártó, kereskedő, szolgáltató): a blogolás hatalmas lehetőséget hordoz magában.
Sokaktól hallom, hogy nem vagyok rá képes, mert nincs olyan jó technikám, nem tudok olyan jól beszélni vagy írni. Azonban mindez nem mentség, hogyha eredményes akarsz lenni vállalkozóként vagy vezetőként.
A Bizalomépítő Mesterkurzus keddi webinárját a blogírásról tartottam, és most röviden megosztom veled, hogy milyen blogolás melletti érveket szedtem össze erre a programra:
- A problématudat növelése. Senki nem fog tőled addig vásárolni, amíg nem egy megoldást lát a termékedben. (Erről már volt szó: Terméked van vagy megoldásod?) Ezt a blogoddal tudod a legjobban előkészíteni.
- A bizalom építése. Hiába látják a megoldást, hogyha benned nem bíznak; a blogod ezt a funkciót is betölti: minél több értéket nyújtasz, annál nagyobb bizalmat építesz ki magad iránt.
- A kapcsolat mélyítése. A bizalomépítéshez szükséges, hogy megismertesd magad az ügyfeleiddel, de célszerű neked is ismerned őket. A blog lehetőséget ad, hogy a követőiddel ápold a kapcsolatot, és a folyamatos interakcióval megismerd a preferenciáikat, szondázd az igényeiket.
- Folyamatos tartalomfejlesztés. A non plus ultra, hogy az állandó blogolással újabb tartalmakat hozol létre, amiket bónuszként, valamint belépő termékként tudsz majd ajánlattételnél, illetve kampánytervezéskor számításba venni.
És a legfontosabb, hogy amint blogolásba kezdesz, egy felfelé tartó spirál indul el. Egyre több anyagod lesz, amiből egyre több ötleted bontakozik ki, egyre több formában tudsz majd értékesíteni, ami újabb témákat generál majd neked, és így tovább. Kívánom, hogy éld át…
És persze az ingyenes blogban nem kell fizetős tartalmakat megosztanod. Nem is értékelnék az érdeklődők annyira, és tényleg csak alávágsz vele az üzleti modellednek. Szóljon inkább a termékeddel/szolgáltatásoddal kapcsolatos szemléletről, gondolkodásmódról, a Te értékrendedről, és „Miért”-jeidről.
Simon Sinek azt mondja, hogy az emberek nem azt veszik meg, amit csinálsz, hanem amiért csinálod.
Kommunikáld ezt, és készülj fel a sikerre! 🙂
Ha pedig segítségre van szükséged a blogíráshoz, az ebook-íráshoz vagy a többi bizalomépítő tartalomhoz kapcsolódóan, akkor bátran gyere a Bizalomépítő Mesterkurzusra, ahol a csatlakozás után rögtön megosztom veled a két lezajlott webinár felvételét, és lehetőséged lesz a további programokat élőben is követned.