Szeretettel üdvözöllek!
A könyved nem csupán közvetlen bevételforrás lehet, hanem egy kiváló hitelesség- és brandépítő eszköz is. Akinek már van könyve, az nagy versenyelőnnyel rendelkezik a piacán, de hamar eljöhet az az idő, amikor a könyvvel nem rendelkezők lesznek hátrányban, ugyanúgy, mint ahogy ma az internetet, illetve például saját honlapot nem használó vállalkozók.
Mielőtt belekezdesz a könyved megírásába, döntsd el, hogy pontosan milyen célra akarod létrehozni.
A könyvírás folyamata azt a lehetőséget is magában hordozza, hogy eközben rendkívül sok információt tudsz strukturálni; ráadásul olyan tartalmak születnek, amelyek hónapokra előre rendkívüli muníciót jelentenek a tartalomgyártást illetően.
Sokan arra hivatkozva nem írnak saját könyvet, hogy nagy nevű pályatársaik már összefoglalták azt a tudást, amivel ők is rendelkeznek. Azonban azok, akik téged tartanak hitelesnek, velük pedig nem szimpatizálnak, tőled szeretnének tanulni. Ráadásul a könyv a termékpiramisod része lesz, függetlenül attól, hogy a szakma mennyire tartja referenciaként számon.
***
Amennyiben még többet szeretnél meg tudni arról, hogy hogyan építs a könyvedre szakértői brandet, akkor jelentkezz az oldal alján található linken a január 17-i Bestseller Könyvíró Konferenciára. A várakozásoknál gyorsabban fogynak a helyek, úgyhogy biztosítsd a helyedet még ma!
További információkért kattints a petobence.hu/bkk oldalra!