Szeretettel üdvözöllek!
Amikor elkészül a könyved, szépen dizájnolva, helyesírási hibák nélkül, tökéletes tartalommal kijön a nyomdából és ott van a kezedben: ekkor még csak a teljes siker 10%-án vagy túl. Valójában a siker 90%-ban azon múlik, hogy a könyved eljut-e azoknak az embereknek a kezébe, illetve a polcára akik valójában a Te célközönséged.
Két út közül válassz: jó könyvet, vagy jól fogyó könyvet akarsz írni? Ha az utóbbit akkor két stratégiára lesz szükséged már az elején: a tartalomgyártás mellett fókuszálnod szükséges a marketingre is.
Tervezd meg a könyv megjelenésének napját, hiszen ez egy olyan lélektani pillanat, ami sose tér vissza. Ha itt lendületben van a marketinged, akkor nagyon sokaknál át tudod törni az ingerküszöböt, és valódi bestsellerré válik a könyved.
Még egy tipp: amikor elkezded a könyved értékesítését, ne csupán azt árusítsd, hanem állíts össze egy olyan csomagot is, amely által lehetővé válik, hogy akár még nagyobb bevételt realizálj a kampányod során.
***
Amennyiben még többet szeretnél meg tudni arról, hogy hogyan értékesítsd nagy példányszámban, nagy profittartalommal a könyvedet, akkor jelentkezz az oldal alján található linken a január 17-i Bestseller Könyvíró Konferenciára. A várakozásoknál gyorsabban fogynak a helyek, úgyhogy biztosítsd a helyedet még ma!
További információkért kattints a petobence.hu/bkk oldalra