Szeretettel üdvözöllek!
Biztosan hallottál már az elevator speech-ről.
Ez az a 45 másodperces bemutatkozás – magadról, a küldetésedről, és az általad nyújtott értékekről –, amit minden kommunikációs szakértő kimondottan jelentősnek tart, hiszen óriási versenyelőnyt – vagyis ma inkább már a nemléte versenyhátrányt – jelent a vállalkozóknak. Ritkán adódik meg ugyanis, hogy ennél több időnk legyen magunkról beszélni.
Mégis mit csinálj, hogyha pótolni akarod az esetleges hiányosságot?
Dolgozd ki a szakértői pozicionálást segítő sztoridat, ami szükség szerint 3 elemből áll.
- Amikor küszködtél, szenvedtél és kerested a megoldást;
- Amikor megtaláltad – egy mentor, egy tananyag vagy egy eseménynek köszönhetően;
- És a mostani időszakról, amikor a siker korszakát éled.
És ha megvan ez a három „kimerevített” életkép, akkor az adott helyzethez alkalmazkodva tudsz róla beszélni. Ha csak 45 másodpercet, akkor rövidre fogva, ha azonban akár 1-2 órát is lehet, akkor rengeteg sztorival, extra érzelemmel fűszerezve.
Köszönöm a figyelmedet!