Szeretettel üdvözöllek!
Mostanában sokaktól hallom, hogy sajnos egy adott kampány nem sült el jól, rossz eredményeket hozott. Ilyenkor a legjobb döntés, hogyha kielemezzük, mit csináltunk jól vagy rosszul. De Te ki szoktad elemezni a marketingkampányaidat?
A mai blogvideóban megmutatom, hogy melyik az a három tényező, amiben a potenciált érdemes maximalizálnod.
Azt alapvetésnek tekintem, hogy jó minőségű terméket vagy szolgáltatást értékesítesz vagy nyújtasz, amely segít másokon. (Ez a probléma tehát kilőve…)
Akkor hát, hol lehet a hiba?
Javaslom, hogy az alábbi három tényezőt vizsgáld meg:
- Megfelelő a célközönség? Ki az, aki látja a hirdetéseidet? Nekik tényleg szükségük van a megoldásodra? És ki tudják fizetni az árát?
- Megfelelő az ajánlatod? Eleget tesz a szokásos marketinges alapvetéseknek (legyen választható ajánlatcsomag, bónuszok, garancia, határidő…)?
- Megfelelő a reklámszöveged / kommunikációd? Sikerül felkelteni az érdeklődést és a vágyat? És megfelelően összekötni a megoldást a problémával?
Ha ezt a három tényezőt ismered, akkor sokkal könnyebb lesz észrevenni, hogy hol van szükséged fejlesztésre.