Az életem egyik nagyon friss felismerését szeretném megosztani a mai blogbejegyzésben.
Sokan érzik fő feladatuknak mások inspirálását, amihez szeretnék egy extra hasznos fogódzót adni.
Neked, mint véleményvezér példaképnek három dimenzióra szükséges figyelned.
Mégpedig arra, hogy hatással legyél a követőid:
- gondolkodására,
- eszköztárára,
- valamint, hogy inspirációt nyújts nekik.
1. M = Mindset.
A problémák alapvetően azért problémák, mert így gondolkodunk róluk. Biztosan ismeritek a mondást: „Nem lehet ugyanazzal a gondolkodásmóddal megoldani a problémát, amivel előidéztük.”
Az első számú feladatod ezért az, hogy fejleszd a saját és más emberek gondolkodását, hogy egyre magasabb szintű megoldásra tudjanak rátalálni.
2. M = Marketing.
Színház az egész világ, és színész benne minden férfi… – írja Shakespeare, azonban biztosan hallottad már, hogy a világon valójában – nemektől függetlenül – mindenki értékesítő. Ez mit jelent? Azt, hogy amikor találkozol valakivel, óhatatlanul törekszel más ember meggyőzésére; és hogy ez mennyire sikerül vagy vall kudarcot a saját készségeiden / hitelességeden múlik.
A második számú feladatod az, hogy segítsd más emberek eszköztárának növekedését. Adj olyan eszközöket a kezükbe, aminek köszönhetően napi szinten sikeresebbek lesznek más emberek meggyőzésében.
3. M = Motiváció.
Attól, hogy az emberek megfelelő gondolkodásmóddal és eszköztárral rendelkeznek, még nem lesznek sikeresek. Attól, hogy tudják, hogy mit és hogyan kéne csinálni, még senki nem lett gazdag. El is kell ehhez indulni.
A harmadik számú feladatod, hogyha megmutattad az irányt és a hogyant, akkor indítsd el az úton! Add meg a kezdőlökést! Segítsd őt az első sikereihez, mert ismered a kínai mondást: „az ezer mérföldes út is egyetlen lépéssel kezdődik”