Egy pillanat... Az oldal pikpak betöltődik :)

Elégedett vagy a marketinges eredményeiddel? (Hogyan javíts rajtuk?)

Szeretettel üdvözöllek!

Mostanában sokaktól hallom, hogy sajnos egy adott kampány nem sült el jól, rossz eredményeket hozott. Ilyenkor a legjobb döntés, hogyha kielemezzük, mit csináltunk jól vagy rosszul. De Te ki szoktad elemezni a marketingkampányaidat?

A mai blogvideóban megmutatom, hogy melyik az a három tényező, amiben a potenciált érdemes maximalizálnod.

Azt alapvetésnek tekintem, hogy jó minőségű terméket vagy szolgáltatást értékesítesz vagy nyújtasz, amely segít másokon. (Ez a probléma tehát kilőve…)

Akkor hát, hol lehet a hiba?

Javaslom, hogy az alábbi három tényezőt vizsgáld meg:

  1. Megfelelő a célközönség? Ki az, aki látja a hirdetéseidet? Nekik tényleg szükségük van a megoldásodra? És ki tudják fizetni az árát?
  2. Megfelelő az ajánlatod? Eleget tesz a szokásos marketinges alapvetéseknek (legyen választható ajánlatcsomag, bónuszok, garancia, határidő…)?
  3. Megfelelő a reklámszöveged / kommunikációd? Sikerül felkelteni az érdeklődést és a vágyat? És megfelelően összekötni a megoldást a problémával?

Ha ezt a három tényezőt ismered, akkor sokkal könnyebb lesz észrevenni, hogy hol van szükséged fejlesztésre.

Te mit gondolsz? Szólj hozzá!

Szólj hozzá!

Reggeli frissítő gondolatok!

Iratkozz fel, hogy megnézhesd a Reggeli Frissítőket a Youtube-csatornámon keresztül, hogy megtudd hogyan válhatsz hiteles szakértővé a saját területeden!
Megnézem a videókat
Pető Bence © 2018 Adatvédelmi nyilatkozat
Mobil verzió: Enabled